1.1 განსაზღვრე
რა იცი და რა არა თემის ირგვლივ
განიხილეთ გამოწვევა
(ჩამოწერეთ თქვენი მოსაზრებები, ბარიერები, შეზღუდვები)
შეზღუდვები,
ბარიერები....
ციფრული ტექნოლოგიების დანერგვა სკოლაში, ამ პროცესში
ჩართულობის გაზრდა და პროცესის მონიტორინგი.
ბარიერები:
Ø სკოლაში ციფრული რესურსების ნაკლებობა;
Ø თანამშრომლობითი
კულტურის ნაკლებობა;
Ø მასწავლებლებში ციფრული უნარ-ჩვევების განმტკიცება;
Ø მეთოდურად
გაუმართავი ციფრული რესურსების სასკოლო სივრცეში
არარსებობა.
რა ვიცი ამ თემაზე?
ü იმისათვის რომ სწავლების პროცესში გამოვიყენოთ
ციფრული ტექნოლოგიები, მოსწავლე გავხადოთ ამ პროცესის მონაწილე, პირველ რიგში ეს ინოვაცია უნდა დაინერგოს მასწავლებლებში;
ü მასწავლებლებს არ ეშინიათ სიახლეების, რადგან
იციან რომ მათ უკან დგას მოსწავლე რომელსაც თანამედროვე ციფრულ სამყაროში უნდა გაუკვალონ
გზა;
ü ამ პროექტის ფარგლებში ყველა კლასში ხელმისწავდომი იქნება ინტერნეტი
და ციფრული ტექნიკა;
როგორ ჩამოაყალიბეთ
გუნდმა გამოწვევა (როგორ შეგვიძლი....)
ü სამუშაოდ ავირჩიეთ სკოლის
კომპიუტერული ლაბორატორია.
ü ლიდერობის გუნდის წევრებმა ჩამოვაყალიბეთ დაინტერესებულ მასწავლებელთა ჯგუფები;
ü გავაცანით
ჩვენი გამოწვევა და დავანახვეთ, რომ ინოვაციური ელემენტები ყოველდღიური პრაქტიკის ნაწილია.
ü გადავწყვიტეთ
, შეგვექმნა რესურსების ბანკი,ჩვენი სკოლის
კათედრების ნამუშევრებით ბლოგზე ,,ციფრული სკოლა“.
ü კომპიუტერული ლაბორატორია ხელმისაწვდომია სკოლის
ყველა დაინტერესებული პირისთვის;
ü მასწავლებელთა ჯგუფებს სასურველ
დროს შეუძლიათ მიიღონ სიახლე კოლეგებთან თანამშრომლობით
საკლასო გარემოში ციფრული ტექნოლოგიების გამოყენებასთან დაკავშირებით;
ü მათ იციან რომ ძირითადი პრაქტიკის
ინოვაციური ელემენტებით გამრავალფეროვნება წახალისებული იქნება მოსწავლეების მიერ.
No comments:
Post a Comment