გამოწვევის განხილვა


1.1 განსაზღვრე რა იცი და რა არა თემის ირგვლივ

   განიხილეთ გამოწვევა (ჩამოწერეთ თქვენი მოსაზრებები, ბარიერები, შეზღუდვები)
შეზღუდვები, ბარიერები....
ციფრული ტექნოლოგიების დანერგვა სკოლაში, ამ პროცესში ჩართულობის გაზრდა და პროცესის მონიტორინგი.
ბარიერები:
  Ø  სკოლაში  ციფრული რესურსების ნაკლებობა;
  Ø  თანამშრომლობითი კულტურის ნაკლებობა;
  Ø   მასწავლებლებში ციფრული უნარ-ჩვევების განმტკიცება;
  Ø  მეთოდურად გაუმართავი  ციფრული რესურსების სასკოლო სივრცეში არარსებობა.

        რა ვიცი ამ  თემაზე?
ü  იმისათვის რომ სწავლების პროცესში გამოვიყენოთ ციფრული ტექნოლოგიები, მოსწავლე გავხადოთ ამ პროცესის მონაწილე,  პირველ რიგში ეს ინოვაცია უნდა დაინერგოს მასწავლებლებში;
ü  მასწავლებლებს არ ეშინიათ სიახლეების, რადგან იციან რომ მათ უკან დგას მოსწავლე რომელსაც თანამედროვე ციფრულ სამყაროში უნდა გაუკვალონ გზა;
ü  ამ პროექტის  ფარგლებში ყველა კლასში ხელმისწავდომი იქნება ინტერნეტი და ციფრული ტექნიკა;
   როგორ ჩამოაყალიბეთ გუნდმა გამოწვევა (როგორ შეგვიძლი....)

   ü  სამუშაოდ ავირჩიეთ სკოლის კომპიუტერული ლაბორატორია.
  ü   ლიდერობის გუნდის წევრებმა ჩამოვაყალიბეთ დაინტერესებულ  მასწავლებელთა ჯგუფები;
  ü  გავაცანით ჩვენი გამოწვევა და დავანახვეთ, რომ ინოვაციური ელემენტები ყოველდღიური პრაქტიკის ნაწილია.
  ü  გადავწყვიტეთ , შეგვექმნა  რესურსების ბანკი,ჩვენი სკოლის კათედრების ნამუშევრებით ბლოგზე ,,ციფრული სკოლა“.
    რა მინდა ვიცოდე დამატებით  ამ  თემის ირგვლივ?
ü  კომპიუტერული ლაბორატორია ხელმისაწვდომია სკოლის ყველა დაინტერესებული პირისთვის;
ü  მასწავლებელთა ჯგუფებს სასურველ დროს შეუძლიათ მიიღონ სიახლე  კოლეგებთან თანამშრომლობით საკლასო გარემოში ციფრული ტექნოლოგიების გამოყენებასთან დაკავშირებით;
ü  მათ იციან რომ ძირითადი პრაქტიკის ინოვაციური ელემენტებით გამრავალფეროვნება წახალისებული იქნება მოსწავლეების მიერ.


No comments:

Post a Comment