უკუკავშირის მიზნები საპროექტო იდეის პილოტირებისთვის
განსაზღვრე წყაროები
უკუკავშირისთვის. როგორ დატესტავთ თქვენს პროტოტიპს ისე, რომ შესაბამისი უკუკავშირი
მიიღოთ? შესაძლებელია რომ პროტოტიპი თქვენი ახსნა-განმარტების გარეშე გამოსცადონ? თუ
თქვენთან ერთად გირჩევნიათ? როგორ ჩაატარებთ პილოტირებას?
პილოტირებას
გავაკეთებ ...
გამოვიყენებ საგაკვეთილო პროცესის
დროს, გაკვეთილის შემდეგ ან შესვენებაზე, გამოვკითხავ მოსწავლეებს, როგორ მოეწონათ აღნიშნული აქტივობები.
|
რისთვის გჭირდებათ
დატესტვა/პილოტირება? რა ტიპის უკუკავშირი გჭირდებათ განმეორებითი ციკლების დასაგეგმად,
ინოვაციური პროექტის გაღმავებისა და გაფართოებისთვის? რომელია ყველაზე მნიშვნელოვანი
შეკითხვები, რომლის დასმაც გსურთ უკუკავშირის მონაწილეებისთვის? გსურთ გაიგოთ ჩაერთვებიან
თუ არა ახალ აქტივობაში, რომელსაც ქმნით? გსურთ გაარკვიოთ შეიცვლიან თუ არა ქცევას
ადამიანები შენი იდეის განხორციელებით?
ჩამოწერეთ
უკუკავშირის მიზნები
|
შეარჩიეთ უკუკავშირის
მონაწილეები. ვისგან გსურთ უკუკავშირის მიღება? ყველაზე მეტ ინფორმაციას ვისგან მიიღებთ?
მოიწვიეთ ის ადამიანები, ვინც კვლევის პროცესში მონაწილეობდნენ, ასევე ახალი პირებიც.
უკუკავშირის
მონაწილეები
- ლიზი კამლაძე, თეონა მდინარაძე,
გუგა სარალიძე, დავით მესხიშვილი, გიორგი მჭედლიძე; კახი ედიბერიძე; ირაკლი კავილაძე; ლუკა კელენჯერიძე.
- პედაგოგები: ოთარი მაღლაკელიძე,
თორნიკე კახნიაშვილი, ნინო ჭიპაშვილი, ხათუნა კვეტენაძე, მაკა კაციტაძე, მედეა ლომსიანიძე,
მარეხი ქათამაძე, ნანა ჩიტორელიძე; ირინე ბერაძე.
|
No comments:
Post a Comment