2.1 აქტივობა: მოყევი ისტორია
ინტერვიუს დასრულებისთანავე აღწერე, რაც გაიგე. ერთი დაკვირვება,
ამბავი ან ციტატა ერთ სტიკერიან ფურცელზე დაიტანე (ქვემოთ მოყვანილი კითხვები მიმართულებას
მოგცემთ).
გუნდის წევრებმა რიგ-რიგობით გაუზიარეთ აღმოჩენები ერთმანეთს. ერთმანეთის
ისტორიებში ყველზე მნიშვნელოვანი დაკვირვებები სტიკერებიან ფურცელზე დაიტანეთ, ერთი
დაკვირვება ერთ სტიკერზე.
ვის შეხვდი?
კოლეგას, ისტორიკოსი
მასწავლებელი
-- ოთარი მაღლაკელიძე
მამრობითი
სსიპ რევაზ
მუმლაძის სახელობის ქალაქ ზესტაფონის N7 საჯარო სკოლა
ყველაზე მნიშნველოვანი
რა არის ამ მონაწილისთვის? რა ახდენს მის მოტივირებას?
n მრავალფეროვანი რესურსების გამოყენება.
n მოსწავლეების წარმატება.
n ღირსეული ანაზღაურება.
n ღირსეული ანაზღაურება.
ყველაზე მეტად
რა დაგამახსოვრდა? რამ გაგაოცა?
მასწავლებლის
მონდომებამ ჩაერთოს თანამედროვე ტექნოლოგიების დანერგვის პროცესში, ჩაერთოს საერთაშორისო
თანამშრომლობით პროექტებში სხვა მასწავლებლებთან ერთად.
რა თრგუნავს?
-
,,ციფრული ტექნოლოგიების“ ფლობის
დაბალი დონე.
- სკოლაში არსებული დაბალი თანამშრომლობითი კულტურა
- უცხო ენის ბარიერი
შემდეგ ინტერვიუში
რას მოიკვლევ? რითი დაინტერესდები?
- რესურსების
არსებობას სკოლაში;
- თანამშრომლობითი კულტურის არსებობას;
როგორ ურთიერთობდი
გარემოსთან? რა იყო საინტერესო?
ბატონი ოთარი
ყველაზე კარგად კონცენტრირებას ახერხებს ,,მომავლის კლასში“ .
No comments:
Post a Comment