1.6 მოაგროვე შთაგონებები
ჩანაწერები
ინტერვიუს მონაწილის სახელი/ადგილი
1. სკოლის ყოფილი მოსწავლე, ამჟამად სწავლობს ესტონეთში კოლეჯში, რომელიც 2018 -2019 სსწავლო წელს ჩაირიცხა. აქ უნდა ყოფილიყო XI კლასში.
2. მისი მასწავლებელი - ესტონეთის კოლეჯში
3. სსიპ ზესტაფონის
მუნიციპალიტეტის რევაზ მუმლაზის სახელობის მე-7 საჯარო სკოლის მოსწავლე
4. სსიპ ზესტაფონის მუნიციპალიტეტის
რევაზ მუმლაზის სახელობის მე-7 საჯარო სკოლის მასწავლებელი
დაკვირვებები და ციტატები:
1. მოსწავლის ინტერვიუდან, რომელიც ამჟამად სწავლობს ესტონეთში:
1.1.აქ ყველა
მოსწავლეს აქვს თავისი ლეპტოპი;
1.2.ყოველ
დავალებას დამოუკიდებლად ვასრულებთ;
1.3.მუდამ
ჩართულნი ვართ საგაკვეთილო პროცესში;
1.4.არასაგაკვეთილო
პროცესშიც შეგვიძლია მივიღოთ დახმარება მასწავლებლისაგან;
1.5. გამოყენებული
რესურსები აგებულია კონკრეტული საკითხების შესწავლასა და გააზრებასთან.
1.6 დავალებებს ელექტრონულად გვიგზავნიან მასწავლებლები და ისე ვასრულებთ;
2.ესტონელი კოლეგის ინტერვიუდან:
2.1. მუშაობის
პროცესში დაიხვეწება თქვენი სასწავლო რესურსები.;
2.2. გამოცდილება
ამ საქმეში მნიშვნელოვანია. ჩვენ სისტემატურად ვიმაღლებთ ცოდნასა და გამოცდილებას
კოლეგებთან ინტენსიური თანამშრომლობით;
2.3. მთავარია, სასწავლო
მიზნებისა და ციფრული რესურსის თანხვედრა ერთმანეთთან და მოსწავლეთა ინტერესების
გათვალისწინება;
2.4. ჩვენ
გვაქვს ჩვენი სკოლის რესურსების ბანკი, რომელსაც მუდმივად ვაახლებთ და ვაუმჯობესებთ;
2.5. ყველა
საგნის სწავლებაში მნიშვნელოვანად გვეხმარება;
3.სსიპ ზესტაფონის მუნიციპალიტეტის რევაზ მუმლაზის
სახელობის მე-7 საჯარო სკოლის მოსწავლის ინტერვიუდან :
3.1. ზოგჯერ
ჩემთვის გაუგებარია, რა მიზანს ემსახურება ციფრული რესურსი. მაგალითად ,,,მომავლის კლაში“ ფილმი
ვნახეთ, მაგრამ არაფერი აღარ გაგვიკეთებია ამ ფილმზე;
3.2. ზოგჯერ, ძალიან დამეხმარა, მაგალითად, ლეარნინგში ქართულის მასწავლებელმა გვაჩვენა სიტყვათა
წყვილები, რომლებსაც შეცდომით ვწერთ, მათემატიკის მასწავლებელმა კარგი დიაგრამა გაგვიკეთა
მონაცემთა ანალიზის შესახებ; ასევე ვიყენებთ მათემატიკის გაკვეთილებზე პროგრამას ,,გეოგებრა" სხვადასხვა თემის შესწავლის დროს. მაგ. ფუნქციების ან გეომეტრიის და სხვა.
3.3. ჩვენმა
ზოგიერთმა მასწავლებელმა ციფრული ტექნოლოგიები არ იცის;
3.4. ერთფეროვანი
საგაკვეთილო პროცესი მოსაწყენია, დრო ნელა გადის გაკვეთილზე, ტექნოლოგიების გამოყენება სახალისოს ხდის გაკვეთილს, დრო სწრაფად გადის, იოლად ვსწავლობთ.
4. სსიპ ზესტაფონის მუნიციპალიტეტის რევაზ მუმლაზის
სახელობის მე-7 საჯარო სკოლის მასწავლებლის იბნტერვიუდან:
4.1.ძალიან კარგი საშუალებაა მოსწავლეთა მოტივაციის
ასამაღლებლად ციფრული რესურსები;
|
ინტერპრეტაციები
1. ესტონეთში სასწავლო ციფრულ რესურსებს იყენებენ ყოველდღიურად;
2. მათთვის სახელმძღვანელოსთან ერთად ეს არის დამატებითი რესურსი, რომლის საშუალებითაც სასწავლო პროცესი ინტერაქტიური ხდება.
3. მოსწავლეთათვის სასწავლო პროცესი საინტერესო, მრავალფეროვანი და მოტივაციის აღმძვრელია.
4. სწავლის ხარისხი იზრდება.
|
No comments:
Post a Comment