2.2 აქტივობა: განსაზღვრე თემები
დააკვირდით, რა თემები, საერთო სქემები/ნიმუშები და კავშირები იკვეთება სტიკერებიდან, მსგავსი შინაარსის
სტიკერები ერთად დააჯგუფეთ თემატიკის მიხედვით. თემების ამგვარად დაჯგუფება ახალი სქემების/მოდელების
დანახვაში დაგეხმარებათ. თითოეული ჯგუფი დაასათაურეთ.
ჯგუფების სათაურები
n მოსწავლეები
ფიქრობენ, რომ საკლასო ოთახები ციფრული ტექნოლოგიების სწავლებისთვის უნდა იყოს შესაბამისად
აღჭურვილი.
n მოსწავლეებს
სურთ საკლასო ოთახებში თითოეულ მაგიდაზე იყოს მოთავსებული კომპიუტერი ან სასწავლო ტაბლო და გამართული ინტერნეტი.
· ფიქრობენ რომ ამჟამინდელი საკლასო გარემო ვერ შეუწყობს
ხელს სკოლაში ციფრული ტექნოლოგიების კარგად
განვითარებას.
· მოსწავლეები ფიქრობენ, რომ მათთვის შექმნას რესურსების
ბანკი, რომელიც ხელმისაწვდომი იქნება ნებისმიერი
ადგილიდან ინტერნეტსივრცეში.
· მოსწავლეები ფიქრობენ, რომ სკოლაში ხდებოდეს საინფორმაციო
ტექნოლოგიების უფრო ღრმად შესწავლა.
· მათი სურვილია დაეუფლონ პროგრამირების საფუძვლებს
VII-IX კლასში, რაც მათ სასწავლო
პროცესს უფრო საინტერესოს გახდის, ამავე დროს განუვითარებთ მაღალ სააზროვნო უნარებს.
|
No comments:
Post a Comment