მნიშვნელოვანი აღმოჩენები


2.2 აქტივობა: მნიშვნელობა მიანიჭე გამოკვეთილ თემებს
ვიზუალური რიმაინდერებით ერთმანეთთან დააკავშირეთ თემები. თქვენ მიერ დაჯგუფებული თემები ერთამანეთს ხომ არ ფარავს ან ეწინააღმდეგება, საერთო სქემებს/მოდელებს ხომ არ მოიცავს? შესაძლებელი ხომ არაა მათი მსხვილ კატეგორიებში გაერთიანება?
კატეგორიებად გამსხვილება

* განვითარებაზე ორიენტირება;
* მოსწავლეებისთვის ადვილად ხელმისაწვდომი უნდა იყოს მრავალფეროვანი ტექნოლოგიური რესურსები, რომელიც ამავდროულად საგნობრივად და ასაკის შესაბამისად იქნება ორგანიზებული;
       ·         სასწავლო პროგრამები  და სახელმძღვანელოები უნდა შეესაბამებოდეს თანამედროვე მოთხოვნებს.    


წინააღმდეგობაში ხომ არ მოდის კატეგორიები? მოულოდნელი აღმოჩენები ხომ არ გაქვთ? რამ გაგაოცათ? რატომ?
მოულოდნელი აღმოჩენები
        ·         ვირტუალური გარემო, თანამედროვედ აღჭურვილი ლაბორატორიები მკვეთრად ცვლიან მოსწავლეთა  კრეატიულობას.
        ·         მოსწავლეები უკეთ სწავლობენ მაშინ ,როდესაც მასალის აღქმა ხდება ვიზუალურად.



კატოგირიების გუნდში განხილვის შემდეგ, რისი შესწავლა გსურთ დამატებით ამ თემებზე?
მსურს მეტი ინფორმაცია მოვიძიო...

* ისეთი სასწავლო სივრცის შექმნაზე, რომელიც  ელექტრონული ინსტრუმენტების, ციფრული ტექნოლოგიების, გამოყენებით შექმნის მრავალფეროვან რესურსებს, რაც გამოიწვევს მოსწავლეთა მოტივირებას და დადებითად აისახება სასწავლო სასწავლო პროცესზე.





No comments:

Post a Comment