2.2 აქტივობა: მნიშვნელობა მიანიჭე გამოკვეთილ თემებს
ვიზუალური
რიმაინდერებით ერთმანეთთან დააკავშირეთ თემები. თქვენ მიერ დაჯგუფებული თემები ერთამანეთს
ხომ არ ფარავს ან ეწინააღმდეგება, საერთო სქემებს/მოდელებს ხომ არ მოიცავს? შესაძლებელი
ხომ არაა მათი მსხვილ კატეგორიებში გაერთიანება?
კატეგორიებად გამსხვილება
* განვითარებაზე ორიენტირება;
* მოსწავლეებისთვის ადვილად ხელმისაწვდომი უნდა იყოს
მრავალფეროვანი ტექნოლოგიური რესურსები, რომელიც ამავდროულად საგნობრივად და ასაკის
შესაბამისად იქნება ორგანიზებული;
·
სასწავლო
პროგრამები და სახელმძღვანელოები უნდა შეესაბამებოდეს თანამედროვე მოთხოვნებს.
|
წინააღმდეგობაში
ხომ არ მოდის კატეგორიები? მოულოდნელი აღმოჩენები ხომ არ გაქვთ? რამ გაგაოცათ? რატომ?
მოულოდნელი აღმოჩენები
·
ვირტუალური გარემო, თანამედროვედ აღჭურვილი ლაბორატორიები მკვეთრად
ცვლიან მოსწავლეთა კრეატიულობას.
·
მოსწავლეები უკეთ სწავლობენ მაშინ ,როდესაც მასალის აღქმა ხდება
ვიზუალურად.
|
კატოგირიების
გუნდში განხილვის შემდეგ, რისი შესწავლა გსურთ დამატებით ამ თემებზე?
მსურს მეტი ინფორმაცია მოვიძიო...
* ისეთი სასწავლო სივრცის შექმნაზე, რომელიც ელექტრონული ინსტრუმენტების, ციფრული ტექნოლოგიების, გამოყენებით შექმნის მრავალფეროვან რესურსებს, რაც გამოიწვევს მოსწავლეთა მოტივირებას და დადებითად აისახება სასწავლო სასწავლო პროცესზე. |
No comments:
Post a Comment