იდეების აღწერა


აღწერეთ იდეა
3.2 აქტივობა: იდეების დახვეწა
    
     აღწერეთ იდეა, რომელზეც პროექტის გაკეთება გსურთ.

იდეის სახელი

  • რესურსების ბანკის შექმნა

სკეჩი: 
  • პროექტის განხორციელებით სკოლაში გაიზრდება თანამშრომლობითი კულტურა, შექმნილი მრავალფეროვანი რესურსები გაზრდის  სწავლა სწავლების ხარისხს, გაიზრდება მოსწავლეთა მოტივაცია, პროცესი გახდება სახალისო და საინტერესო, რაც ხელს შეუწყობს გაგება-გააზრების პროცესს.
  • რესურსები შეიქმნება მოსწავლეთა, მასწავლებელთა და მშობელთა თანამშრომლობით და ჩართულობით. 
  • შექმნილი რესურსების ბანკი განთავსდება ,,ციფრული სკოლის" ბლოგზე, რასაც გავასაჯაროებთ სოციალური ქსელის საშუალებით.
  • რესურსების ბანკი იქნება მუდმივად განახლებადი.


აღწერეთ როგორ იმუშავებს ეს იდეა?
        ჩვენს სკოლაში არსებობს რესურსების დამზადებისა და საგაკვეთილო პროცესთან დაკავშირების, შერწყმის ტრადიცია. გვყავს რესპუბლიკურ კონფერენციებში გამარჯვებული პედაგოგები და მათ მიერ შექმნილი რესურსები გასაჯაროვდა აღნიშნულ კონფერენციებზე. ამის გამო, ვფიქრობთ, რომ არ გაგვიჭირდება რესურსების ბანკის შექმნა. რესურსი ხელს უნდა უწყობდეს სწავლების პროცესის მეტაკოგნიციას. ამის გამო, საჭიროა, შექმნილ რესურსებს კარგი ანალიზი ჩავუტაროთ. ასევე მნიშვნელოვანია, ყოველ რესურსს ახლდეს მცირე ინსტრუქცია, რომელიც ხელს შეუწყობს სხვა მასწავლებელს, გაიგოს რესურსის დანიშნულება, ფუნქცია.
   ცხადია, რესურსის შექმნას დიდი დრო სჭირდება. ვეცდებით, წავახალისოთ მასწავლებლები.

რა საჭიროებებეს პასუხობს ეს იდეა?

  •  ციფრული ტექნოლოგიების გამოყენებით შექმნილი რესურსებით სასწავლო პროცესის გამრავალფეროვნებას და სწავლა-სწავლების ხარისხის ამაღლებას.
  •   მოსწავლისთვის პოზიტიური სასწავლო გარემოს შექმნას.

იდეის აღწერა ერთ წინადადებაში
ციფრული ტექნოლოგიების გამოყენებით რესურსების ბანკის შექმნა და გამოყენება სასწავლო პროცესში.



ვინ მიიღებს მონაწილეობას მის შექმნაში? ვინ გამოიყენებს?
- მასწავლებელი, მოსწავლეები, მშობლები, თემი;
- მოსწავლეები/მასწავლებლები, რომლებიც ამ სკოლაში სწავლობენ/მუშაობენ, ასევე ხელმისაწვდომი იქნება სხვა სკოლის მოსწავლეებისთვის/მასწავლებლებისთვის.


დამატებით რისი შესწავლის იმედი გაქვთ ამ იდეის პილოტირებისას?
  •  ციფრული რესურსებისა და ტექნოლოგიების ფლობის უნარების განვითარების, რომლის საშუალებითაც სკოლაში გაიზრდება სწავლა-სწავლების ხარისხი და მოსწავლეთა მოტივაცია;
  • გამოვლინდება ამ მიმართულებით განსაკუთრებული შესაძლებლობის მქონე მასწავლებლები, მოსწავლეები და მშობლები, რომელთა რესურსიც მუშაობის პროცესში აქტიურად იქნება გამოყენებული, ისინი დაეხმარებიან სხვებს სასწავლო პროცესის წარმართვისას.






No comments:

Post a Comment