წყაროები შთაგონებისთვის


 
1.2 აქტივობა: განსაზღვრე წყაროები შთაგონებისთვის

მომხმარებლები, ექსპერტები, “უკიდურესი მომხმარებლები.
მასწავლებლები;
მოსწავლეები;
ექსპერტები:
ü  ტალინის უნივერსიტეტის მკვლევარი,  საერთაშორისო ექსპერტი და პროექტ  „ციფრული სკოლა- საქართველოს  ხელმძღვანელი მარტ  ლაანპერე;
ü  პროექტის   ტრენინგმასალებზე  პასუხისმგებელი პირი, ტალინის უნივერსიტეტის უმცროსი მკვლევარი  ეკა ჯელაძე.  
ü  ყოფილი მოსწავლეები, რომლებიც სწავლობენ ესტონეთში გაგვიზიარებენ თავიანთ შთაბეჭდილებებს  იქ მიმდინარე სასწავლო პროცესის შესახებ;
ü  ყოფილი მოსწავლეების საშუალებით დავუკავშირდებით ესტონელ კოლეგებს, რომლებიც გაგვიზიარებენ თავიანთ გამოცდილებას სასწავლო პროცესში ინოვაციური ტექნოლოგიების დანერგვის  საქმეში.

საინტერესო ადგილები, ანალოგიური სივრცეები...

1.დაკვირვების და გასაუბრების საუკეთესო ადგილი იქნება ესტონეთში, კოლეჯი, სადაც პირადად გავეცნობოდით ციფრული ტექნოლოგიების გამოყენებით მიღებულ შედეგებს;
2. ტექნოპარკი, სადაც გავეცნობით ინოვაციური ტექნოლოგიების გამოყენებას და დავნერგავთ სასწავლო პროცესში;



No comments:

Post a Comment