კვლევა 2024-2025 სასწავლო წლის ბოლოს

 2024-2025 სასწავლო წლის დასრულების შემდეგ, ივლისის თვეში, ჩატარდა  კვლევა სკოლაში კომპიუტერული ტექნოლოგიების არსებობისა და სასწავლო პროცესში მისი ინტეგრაციის შესახებ. კვლევის შედეგების მიხედვით მოხდება სამომავლო მიზნების განსაზღვრა და ერთწლიანი სამოქმედო გეგმის შედგენა.

კვლევა ჩატარდა სწავლების სამივე საფეხურზე და მოიცავდა სასკოლო საზოგადოებას სრულად. (სკოლის ლიდერები, მასწავლებლები და მოსწავლეები).

 იხ. შევსების ინსტრუქცია და კითხვარების ბმულები:

https://drive.google.com/file/d/1OKjaLlxj7-Q_OmiMjk92Gutyux_IAHZ5/view?usp=sharing

გაგაცნობთ კვლევის შედეგებს დაწვრილებით:


დაწყებითი საფეხური:

კვლევის შედეგების ანალიზი დაწყებით საფეხურზე

საბაზო საფეხური:

კვლევის შედეგების ანალიზი საბაზო საფეხურზე

საშუალო საფეხური:

კვლევის შედეგების ანალიზი საშუალო საფეხურზე

კვლევის დოკუმენტაცია სრულად იხილეთ ბმულზე:

https://drive.google.com/drive/folders/1OMq_DD8KCGG1z6_mPMw34EP8IKDQuTCq?usp=sharing


No comments:

Post a Comment